Torsdag...

Weiii, ida va jag med Sharon och vi fixade lite hemma hos henne först för att hennes mamma vill ha rummet för sej själv när Sharon drar till thailand. Efter de så gick vi en snabbis på stan och hade allmänt trevligt, hämtade ju också ut mitt armband jag fick till stundenten som jag skulle fixa gravyr på. =D Det vart JÄTTEFINT!!!! Så de kommer jag väll använda ganska mycke nu! ;)

Iaf när vi hade vatt på stan så gick vi ut me Buffy en snabbis sen drog vi till Vigge och köpte pizza som vi käkade ute på gräsmattan sen. *Mys* Sen när alla var mätta och glada så gick vi upp och kollade på film och killarna spelade lite så tittadejag och Sharon på. Ganska trevligt men sen tröttnade vi så vi satte oss i köket och jag gjorde sodoku medans Sharon läste lite ur sin novell hon ska börja på. Riktigt nice faktist! =)

Nu är jag hemma igen efter en trevlig dag med min bejb SHARON! <3

Nu dör väll min datorn snart igen men imorron ska Robin kolla lite om va som kan va fel på den...men men hörs imorron!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Robin Lantz

Du glömde säga att vi ska på stan imorn och vara kritiska mot varandra! ;)

2008-06-27 @ 01:42:04
URL: http://robinlantz.blogg.se/
Postat av: Robin Lantz

Blev inte något kolla på dator, men tack för att du hjälpte mig att göra av med 2.000:- på kläder iaf ;)

2008-06-28 @ 01:03:23
URL: http://robinlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0