Tisdag...

Idag har de inte hänt så mycke...va hos min älsklings bejb Sharon! =) Tack gumman för att jag fick komma över o ha de trevligt med er. Vi såg på kungfu panda, den är lite kul ;D tycker att ni ska se den! Vi såg inte bara på film utan vi försökte lära oss thailänska också =D vi äger bejb! Haha shit vilka ord de finns ^^

Men men kul om vi skulle kunna snacka me varandra om jag nu kunde lära mej lika snabbt som hon gör...asså avundas henne! Sharon äger på att lära sej nya saker! =D

Pappa och jag laga mat ida, de vart tacos! Såååå gott jag lovar ;D

Aja nu ska jag ta över lite musik till mobilen innan datorn dör....IGEN!!! Men vi hörs imorron!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0