Söndag

Mmmm...va ska man säga de är sönda! Sitter hos Jonas just nu, han tränar så fick sitta vid hans dator så länge! Har haft det väldigt trevligt och hans föräldrar är så gulliga mot mej! =)

Vad kommer hända ida då? Jo jag kommer nog åka med Jonas in till stan för han ska till sin polare efter de blir de väll att käka sen fixa sej lite så man ser någelunda ut. =) Tur att Robin kommer finnas som min kurator när Sharon åker bort! Fan kommer få rycket gumman...vi måste snacka även om du är där borta!

Men vi ska hålla ut och vi kommer fira att du åker och har de bra där borta, sen när du kommer hem så kommer vi fira extra mycke! =D Du kommer saknas JÄVLA mycke gumman, bara så att du vet!

Jag säger bara att fan va tur att jag jobbar i höst så slipper jag tänka helatiden på saker som jag bara just nu inte orkar med...Men ändå så känner jag ibland hur skönt det skulle vara att bo ensam ett tag och göra som jag vill och hur jag vill. Längtar också ibland till framtiden...se hur det har gått för mej och om jag har familj,jobb och vad jag har för vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0