Slapp dag

Idag har de inte hänt så mycke...tack Robin för en trevlig promenad och ett trevligt snack inatt behövde de! Alla borde ha sej en liten robin sådär i bakfickan ^^ ärlig som fan hehe och ganska bra att prata med! ;)

Iband undrar jag vad kärlek ska gå ut på?! Hur är en perfekt kille och vart fan hittar man honom i sånna fall?! Ibland undrar jag hur det är för mej i framtiden, med familj, barn och jobb mm. Skulle vara roligt att se vilket pucko man hittar sej och skaffar sej barn me ^^

Aja ska troligen sova hos Jonas inatt men men kommer väll skriva imorgon när jag kommer hem eller nått, så brukar de bli iaf! =)

Ta hand om er alla! Saknar dej mormor skulle behöva snacka me dej om en massa saker!
//Erika

Kommentarer
Postat av: Robin Lantz

Jag tänkte massproducera små pocketRobin. Du kan få en demo att prova på bara för att du är du ;)

2008-06-21 @ 21:12:28
URL: http://robinlantz.blogg.se/
Postat av: Robin Lantz

Tvungen att lägga en till kommentar på dina "kärleks-ord".

Perfekta partnern i grunden: Som en bästa vän. Humor. Eget liv utanför förhållandet. Sina egna intressen. Dela med sig av sitt liv med sin partner. Kunna ta del av partnerns egna liv. Prova på nya saker i förhållandet, aktiviteter m.m.

Självklart gäller detta för båda parter :)

Sedan har alla människor lite olika "krav" eller peronslighetsbitar som de gärna ser hos sin partner.

~~Kärleksguden xD

2008-06-22 @ 14:39:47
URL: http://robinlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0