Seg söndag

Ja va har hänt då...

Träffade Jonas, John och lillOlle igår och de hade ju inte drukit lite heller =P eller iaf Jonas och John hade väll drukit en del. Men iaf så fick Jonas en sticka i fingret så tänkte hjälpa honom att få ut den så va tvungen att få tag i en nål, så vi gick upp i lägenheten och bad de andra va jävla tysta om de skulle in. Hmm...jaa de gick ju som de gick och Jonas och John sitter och ASGARVAR i mitt rum. JÄTTEBRA inte =P...Men men tillslut får jag ut stickan och lillOlle och Jonas drar till lillOlle på cykel och John fick sova här.

Men men segt som fan under morgonen med en bakfull John och en jättetrött mej. Sen kom John på att han ville ha Cici´s, för er som inte vet så är de en pizzeria. Så vi drog dit och käkade sen drog vi oss neråt mot stan för jag skulle hälsa på Robin som jobbade idag. Så efter vi hälsat på Robin och jag köpt en macka åt honom så skulle John hem och jag mötte upp Jimmy för han skulle bjuda på glass. =D Tack Jimmy btw!

Så när jag och Jimmy går o snackar o äter glass så träffar vi Kim från itg och min syster+ hennes kille. =) Va ett tag sen jag såg min syster! Saknar henne ibland kan jag säga, för hon är alltid kul att umgås med. Nu efter hon flyttat så kan de kännas tomt då och då! Miss you sis! =)

Ps. Ny bakgrund! =D...

//Erika

Kommentarer
Postat av: Robin Lantz

Bakgrunden blev nice! Ser ut att vara mer detaljerat nu, markerat mycket mer :)

2008-06-30 @ 00:23:18
URL: http://robinlantz.blogg.se/
Postat av: Robin Lantz

Shit nu såg jag bakgrunden på jobbet, så mycketr snyggare än på min skärm gumman! Nice!

2008-07-01 @ 14:27:18
URL: http://robinlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0