Onsdag...

Morsan kom inspringandes och väckte mej tidigt för att vara mej imorse och frågade om jag skulle med till landet för att det var soligt. Visst tänkte jag för då kan man ju ligga och halvsova och sola på samma gång. Så vi drog dit och visst att de va soligt ett tag men fan inte länge... Men men jag var ute i alla fall! =) När vi hade varit ute på promenad med Smulle så hittade morsan en fågelunge som satt i en buske så den tog vi lite bilder på tills vi såg att den började hugga efter nått att äta så jag började gräva och hittade en mask som man fick dela lite....eller ganska mycke om jag tänker efter! Men så fan heller att den åt de...aja men sen tillslut så drog vi från landet men jag o pappa drog till farfar och klippte gräs.

Klippte lite gräs och fick in en MASSA gräs i skorna så vart ju grön iaf. Sen tog vi en fika och pratade lite så fick jag betalt för klippandet också. ^^ Riktigt skönt att man iaf kan få pengar någon stans ifrån!

Nu har jag precis kommit hem ifrån att jag har vatt hemma hos Robin och kollade när han och hans polare spelade gears of war. Jag och Sharon har också spelat de och har nu börjat köra de igen. ^^

Nu ska jag väll sova tror jag...vatt seg heladan, så bra om jag kanske sover så att man kommer upp imorron. =)

God natt! //Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0