Midsommar

Jaa...vad ska man säga?! Jag ska ut till landet men ingen utav mina syskon som brukar vara med kommer, så det blir bara jag o de äldre men men. Nu kan jag ju iaf köpa lotter på spritlotteriet! ^^ Får dricka mej aspackad! Haha nae skojja, ;) lovar mamma jag ska INTE dricka mej packad =D hoppas vi får de trevligt i alla fall utan de andra!

...............

Det va trevligt på landet =) Pappa, mamma, farfar och jag blev de tillslut. De åt sill och potatis och jag åt pomme och korv, sill är nått av de värsta jag vet. ;) Efter det så gick vi ner till dansbanan och jag dansade faktist med alla barn och de vuxna som ställde upp. De va inte så mycke barn i år, vart ganska förvånaf för annars brukar de räcka till två ringar runt midsommarstången men inte ida. Men jag fick godispåse iaf ^^ *stolt* hehe. Sen när dansen var över så började de med lotterna. Jag hade köpt en del på spritlotteriet och vann faktist! =D

Nu ska jag ta de lugnt, vart ganska trött av all frisk luft ida. =) Kommer kanske lite bilder som min mamma har tagit ifrån ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0