Lördag

Det har vatt en slappdag ida kan jag lova! =P Träffade David ida =) så jävla nice! Trivs så jävla bra ihop me dej, du är ju så jävla kul! Men synd att de va ett tag sen vi hittade på nått, äntligen ida! Har aldrig riktigt tänkt på hur jävla fin stad vi har och inte bara att den är fin utan ganska trevlig när man tänker efter också. Att ett parkeringshus kan vara så mysigt att vara i, se ut över hela staden. Eller som David sa, här skulle man ha sin första kyss med sin tjej det skulle vara ganska romantiskt! Och jag kan hålla med honom faktist! =)

Efter jag va me David så drog jag hem och åt kinamat, så gott!!! =D Sen har jag bara slappat sönder...ganska segt.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0