Jaha...

Ja då har man skaffat blogg...

Här hade jag tänkt att skriva ner alla mina tankar om allt och alla men hade tänkt att lägga upp lite bilder (älskar bilder ^^) så jag får se hur det blir med bloggandet.
Jag är ganska seg på att skriva annars men den här gången går det kanske bra...

Morgon

Vaknade vid 10.30 för de idioterna som vanligt borrade i trappuppgången!!! Skitjobbigt, jag som redan haft en orolig natt eftersom jag ska o fixa en grej idag...tack syster att du följer me!

Blä, aja just nu kollar jag på alla bilder ifrån studenten...börjar sakna vissa lite =P De känns som om man bara sprang ifrån varandra vi sa ju inte något riktigt "hej då". Men fan va kul det var! Studenten var nog en av de bästa dagar i mitt liv! Synd att mormor o de andra inte var där, de skulle vatt trevligt. =)

Men nu ska jag väll fixa mej så att man kommer iväg sen...ska också väcka syster för de kan ta lite tid om hon ska fixa sej! ;) Skriver senare om va som hänt...

Kväll

Jaha så kunde inte de på ungdomsmottagningen göra något...skulle höra av mej till vårdcentralen. Så jag ringde dit o nu har de ju ett system som är lite skumt, man ska lämna sitt telefonnummer så ringer de upp.
Så visst gjorde jag de, men först ringde jag till en vårdcentral som jag trodde jag tillhörde men nae då de gjorde jag ju inte så fick ringa dit tanten som svarade sa att jag tillhörde...

Ja äntligen ringde jag rätt och de ringde bara efter några minuter...tjejen som jag snackade med den här gången tyckte att jag skulle ringa under deras jourtid som är klockan ÅTTA PÅ MORGONEN! Aja det är bara att göra de så är de! Tycker inte om att sitta o vara orolig över att det kanske är nått, det gör ju ont!
Aja får väll se va som händer...

Natt eller nått?

Nu har jag äntligen kommit i säng...men har datorn på magen ^^ alltid lika mys! Ska väll sova snart eftersom jag ska upp o ringa imorron.

Elin sover hos pappa så hon kan inte följa med imorron, men jag frågade mamma och hon sa att hon får se hur dax de blir i sånna fall. Annars får jag helt enkelt gå själv och se vad som händer...

Fan snart är de midsommar och jag ska väll ut till landet som vanligt och dansa me småbarnen runt stången...
Aja jag får ju iaf en godispåse =D men de tycker att jag börjar bli för gammal för att få godis men de kan de ju ta o glömma! Jag SKA ha en godispåse om jag ska dansa och se löjlig ut!

Morfar, Ingmarie och farfar skulle visst också komma ut till landet, blir väll trevligt.
Ibland är de faktiskt lite trevligt att träffa släktingar, inte ofta man träffar alla. Farfar börjar ju bli gammal nu...fan över 90 år! 
Han har så mycket att berätta men de är inte många som lyssnar. Jag tycker att folk borde lyssna på varandra oftare! Inte bara på de äldre utan familj och vänner också!

Men nu ska jag väll sussa...eller försöka iaf! //Erika

Kommentarer
Postat av: Robin Lantz

Vart lite händelserikt med mycket känslor! Bara höra av dig vet du gumman :)

2008-06-19 @ 03:46:26
URL: http://robinlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0