Igår

Hehe vart inget skriva igår så skriver idag va som hände ist! ^^

Iaf igår så drog jag på stan me Robin o kollade kläder vi träffade också david ute på stan! =) Va ju ett tag sen...och jag får se om jag och David gör nått ida om han hör av sej. Men sen efter vi hittat kläder till Robin så drog vi till citylife och kollade lite piercingar. Jag hittade iaf två som jag köpte till ena piercingen ^^...

Efter en runda på stan så ringde jag Sharon och Petra som jag gjorde sällskap med och åt bestämde också att vi skulle ut till Hugos på kvällen. Så jävla nice de vart! Saknat att träffa folk, träffade ju också lillOlle som jag kallar honom. Vi träffades under studentveckan med min granne (Olle), Jonas och de andra. Hehe trodde inte att han skulle känna igen mej men de gjorde han visst! =D

Men iaf jag har haft jättetrevligt med allt folk! =)

Åh, kom på en grej som hände igår när vi va på Hugos! När vi kommit in och skulle gå till baren för att beställa en varsin cider så frågade killn i kassan efter mitt legg, då vart jag ganska förvånad eftersom jag visade det när jag gick in. Så jag frågade honom om varför han kollade mitt legg igentligen så fick jag svaret att om han tror att man är minderårig så får han kolla legg igen. Så gav jag fram mitt legg och sa att jag är faktist 19. Så då sa han men ta de som en komplimang ;). Men kul att de tror att jag är minderårig då...Inte!! Bara för att jag är liten så betyder de inte att jag är yngre...åhh blir så irriterad på att jag ser yngre ut vissa gånger...va fan ska man göra för att inte se yngre ut då?!

// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0