Idag...

Eller man kanske ska börja med inatt då det åskade som fan och jag som tycker det är så mysigt! =D Satt i fönstret och tittade när det blixtrade o mullrade, hela fönstret skakade när det mullrade. *Mys* hehe =)

Idag har det inte hänt allt för mycke, åt frukost med sis vid 3 eller nått ^^ våfflor vart de! ;) Efter att vi ätit så har jag bara slappat sen så lagade jag och pappa mat, hamburgare. Mums ;) Efter att vi ätit så drog jag ut ett tag och nu har jag ju fastnat här som jag brukar om kvällarna! =)

Min dator har blivit helt knäpp, stänger av sej när den blir jättevarm utan att fläkten går igång =S...och inte bara det utan att batteriet funkar inte heller så får sitta med laddaren i helatiden för att datorn inte ska varna om låg energinivå...
BAJSDATOR säger ja!!!

Aja den kmmer väll dö snart igen men skriver väl en del rader imorgon! //Erika

Kommentarer
Postat av: Robin Lantz

Promenaden satt nog bra efter den långa slapp kalorisamlardagen :P

2008-06-24 @ 01:43:10
URL: http://robinlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0