Torsdag, Fredag

Satte mobilen på väckning vid 10.30 och snoosade till kvart i för då ringde Nicklas, fan tänkte jag ^^ jag måste ju låta vaken annars är de ju pinsamt. Så jag tog ett djupt andetag och svarade sen, hej väckte jag dej? De va den första frågan jag fick, PINSAMT! Hatar att låta trött! ^^ Men men iaf jag o Nicklas gick iaf och fikade senare och träffade min storasyster och hennes kille som letade kepsar som de skulle ha med sej när de skulle till Turkiet. Földe med när Nicklas gjorde ett jobb lite snabbt. Sen sa vi hej då och jag gick hem och slocknade i sängen ett tag. ^^

Skulle dragit till Sharon men drog till Jonas o kolla film, de femte elementet. Den är väldigt bra faktist, om den inte hackar! =P Fick sova där annars skulle vi inte hunnit se hela filmen. Men drog tidigt imorse (iaf för mej) för Jonas och hans familj skulle iväg. Så när jag kom hem så slängde jag mej i sängen o sov ett bra tag. Har inte hänt så mycke ida, mest segat. Alltså en SEGDAG!

Måste springa lite på stan imorron, ska köpa present till Sharon och nått till knytkalaset eller vad man ska säga för de är ju hejdå fest också. Frågade Sharon va hon ville ha, hon svarade nått litet som jag kan ha med mej när jag åker som jag kan ha o tänka på dej. Kommer värkligen sakna den där tösen! De är inte enkelt när den närmaste försvinner länge. Men hon SKA ha kul och lära sej massor! =) Kommer Sakna dej gumman hoppas du vet de! Älskar dej min gullipluttigumms! <3

Aja nu ska jag väll slänga mej på sängen, de är ju en dag imorron också!




Bara därför får de komma en fulbild på mej från studentveckan! =)

// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0