Torsdag

Weiii fint väder som fan ida, betyder landet. Ja, jag ringde farsan o han kom o hämtade mej. Så extremt varmt ida, helt still i luften. Katten orkade ju inte ens gå ida. =P Pappsen kittade fönster och jag drog och fyllde igen hålen som var ute på vägen, blev jättebra så nu behöver man inte köra runt alla hål. =) Sen drog pappsen o jag ut me katten som inte orkade gå så mycke.

Pappsen och jag gick på promenad efter att vi lämnat katten hemma, väldigt trevligt faktist. Ibland är de så jävla kul att snacka me pappsen och hans gamla minnen om tex. när han o hans polare dränkte in en limpa i brännvin och gav sen till ankorna, haha shit inte lite fulla ankor tydligen. ^^ De va en av alla saker som pappsen berättade om hans hyss.

Ibland är de också skönt att ha lite ensamtid me pappsen, inte ofta att man har det längre. Men men fick också veta att farfar legat inne på sjukan igen, han hade tydligen en propp o de kommer de på nu, SMART!!!! Men han ska tydligen få sprutor mot de nu, får se hur de går.

Aja blir väll läggdags snart...

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0