Söndag

Ja!!! Idag hämtade jag datorn! Äntligen en lite vettigare dator som man kan använda som inte stänger av sej när som bara sådär. Fiiiiiiin... =D Tack Vigge för att jag fick köpa den av dej!

Vi va hos morfar och fikade förut och så träffade jag David inne på Willys när vi handlade lite! Trevligt tycker jag iaf! ^^

Nu under kvällen så skulle vi på utebion men de regnade ju så inihelvete så fick gå hem igen, satte på en film hemma ist! Ganska mys och trevligt när sis vill hitta på nått me mej. =) Ska kolla me henne va hon ska göra imorron tror jag...kanske kan gå en runda på stan och kolla lite saker bara. =)

Kom o tänka på en dröm jag har som jag verkligen vill ska hända...de är att jag vill göra utlandstjänst någon stans där jag behövs och kan visa att jag kan göra nått annat än att bara vara lilla jag helatiden. Vill hjälpa andra, så är de och vissa vet iaf att de är en av mina högsta drömmar.

Har haft drömmar om att jag varit ute i utlandstjänst så kommer jag hem men det är ingen som möter mej i stockholm när jag kommer dit med planet så jag tänker aja de kanske tror att jag kommer direkt till norrköping, de möter nog mej på centralen när jag kommer med tåget. Men där står ingen familj och väntar...så jag går hem och kommer innanför dörren och ropar "hej jag är hemma nu!" den ända reaktionen jag får är typ "jaha är du hemma nu *suck*". Fan va hemskt det skulle va om man skulle bli uppmött så efter 6-8 månader bara sådär.

Men jag vet att om jag skulle göra utlandtjänst så skulle alla bli jätteglada när jag kommer hem, vet också att alla skulle vara väldigt oroliga över mej när jag är borta... =) hehe därför måste de komma en bild på mej i m90 ifrån fbu! ;D



Den här bilden är tagen av min Löjtnant 2005. =)

Vet inte men jag har alltid varit den lilla tjejen som söker sej utmaningar och har alltid varit mer killtjej än en riktig tjejtjej som använder massa smink, kjolar och klänningar. Men men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden...

//Erika den lilla militär tjejen...

Kommentarer
Postat av: Olle

Söt du var i m90 :)

2008-07-07 @ 20:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0