Solsönda

Imorse så fixade jag och pappsen hos farfar, jag klippte gräs och krattade medans pappsen fixade i rabatterna. Va jättevarmt redan imorse men ändå, jag hade ju bikini på mej så de gjorde ju inget. =) Sen kom hemtjänsten till farfar, de verkade va ganska snälla iaf.

När vi va klara så drog vi ut till landet, pappsen kittade fönster medans jag solade mestadels. =) Sen vart de dåligt väder när vi hade vatt o käkat så vi va tvugna att skynda oss att ta in alla saker som låg ute på tomten. Och så var vi tvugna att plastaför där fönstret skulle sitta igentligen också, som tur va så hann vi innan de började regna o allt. =P

Nu sitter jag hemma och har tråkit, ska väll sätta på en film eller nått. Solbränd tror jag att ja blivit iaf, kanske lite väl mycke såg jag på axlarna! ^^ Men kanske skriver en sväng imorron om de hänt nått!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0