Onsdag

Idag låg jag o drog mej ett ganska bra tag, mamma kom hem o sa att farfar ligger på sjukan. Blev ganska orolig över vad det kan vara eftersom han har haft ett svullet ben ett tag, men nu hade det tydligen blivit värre. Börje min farbror hade visst suttit med farfar på akuten i 7 timmar, HALLÅ akuten och det tar 7 timmar. Aja visst kan jag förstå de som verkligen har akuta saker men min farfar som är gammal då?! Aja men vi (pappa, Elin och jag) var och hälsade på honom idag inne på hans rum. Han vart jätteglad, de blir han ganska ofta när man hälsar på.

Pratade med kusin Stefan imorse, kändes kul att han vill snacka med mej iaf. Så man håller kontakten lixom. Det är ju inte så ofta att man ses längre, mot förr. Haha vi har en video ifrån när vi va små när jag och min storasyster spelar fotboll med våra äldre kusiner, farmor va också med där. Va söt man va på den tiden! =) Då hade man inga problem att tänka på, mot vad man har nu.

Undrar om det finns nått jävla system nån stans som visar vem som skall dö härnäst. Vet att farfar är gammal nu men ändå väldigt pigg för sin ålder. Vet ockå att morfar är lite halvdålig, känns så tråkit. Blir ju så tomt när alla försvinner!!! Usch inte bara att de blir tomt utan man saknar vissa saker med dom. Men mormor asså, haha fan hon va speciell! Alla borde kännt den personen jag kände. Inte den alkoholiserade mormor utan MORMOR som bakade bullar och var så otroligt gullig mot mej. Usch vad jag saknar henne, ingen och då menar jag INGEN kommer kunna ta hennes plats! Hoppas man träffar de som gått bort när man väl dör...hoppas värklien de! Vill träffa henne och hålla om henne igen!

Nu ska jag väll lägga mej och tänka lite, men men skriver kanske imorron.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0