Onsdag igen...

Ja vade hände idag då jo jag var på landet typ heeeela dan. Jätteskönt faktist! Hoppas på att man blir lite brun nu när solen kommer fram igen! =D Älskar att vara brun när de är sommar!

Vi åt grillat och det är ju bara andra gången för mej i sommar att jag käkade grillat! Såååååå gott jag lovar.

Senare under kvällen hade jag så ont i nacken, har inte kunnat sova ordentligt de senaste dagarna pga de. Så Robin ställde upp och var snäll så jag fick massage så åkte vi till stockholmsrondellen för han och hans polare hade inget pålägg i sin nya lägenhet.
Så såg vi på film men då slog johnblund mej i ögat så jag va tvungen att dra hem o krypa ner i min myssssiga säng! =D

//Erika

Kommentarer
Postat av: Robin Lantz

Måste tillägga att du tyvär var du för mycket av ett dagsdjur för att orka se en hel film (och försök inte skylla på sjukan nu) ;)

2008-07-03 @ 11:59:55
URL: http://robinlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0