Min och Sharons Fredag

Sharon sov hos mej inatt och så gick vi upp vid 9 imorse, eller hennes mobil stod på väckning då! ;) Efter vi dragit oss upp så cycklade vi ner till Sharon och gick en sväng me Buffy, rensade Sharons garderob. Efter det så drog vi en snabbis till Vigge för att Sharon skulle hämta lite saker till våran fottning sen, hälsade ju också på MINUUUUUS. ;) Sen drog vi tilbaka och gick me Buffy en gång till för att sen dra hem till mej och dra till LANDET! =D

När vi väl kom till landet så va de soligt...några minuter. Så växlade det att vara soligt och lite molnigt men när de va sol så drog vi till udden och plåtade lite snyggobilder på hetingen själv...SHARON!!! =D Efter ett tag så skulle de ju såklart börja regna så vi drog oss tillbaka. När det var uppehåll igen så gick vi på promenad till fåren och de va ju så söta, iaf mitt sötfår =D nr 08115 hehe som det hette. Den fick t.o.m. en puss som Sharon fick fota. ;) Den bilden kommer väll upp här sen nån gång när jag ska köpa mej en annan dator! =D

Just ja, jag ska ju berätta också att jag har fixat mej en ny dator! En mac av Vigge som han bara ska fixa cs3 på och jag ska betala 2000. Jävla bra pris enligt mej som behöver en ny dator! Tack Vigge!

FÖR EVE ÄR JU SÅ JÄVLA BÄÄÄÄÄÄÄST!!!!! Min storasyrra har ju körkort nu...dumma unge ;D men GRATTIS!!!! <3<3<3

Nu ska jag fixa iordning mej till sen när jag och SHARON ska till Hugos och festa loss! Bäst att passa på nu innan hon drar! ;) <3

//Erika

Lite bilder från landet på Sharon! <3


En till bild på sharon


sharon <3

Tre av bilderna som jag tagit på Sharon under dagen! =D Hon är för underbar! <3

Kommentarer
Postat av: Evakuera

Hehe :P du tar körkort också snart ska du se ^^.

2008-07-08 @ 09:34:37
URL: http://evakuera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0