Måndag igen...

Dagen började med en stor frukost, jag som inte brukar äta frukost. Det blev 3 mackor med ost och en kopp te med honung och mjölk. Faktist jättegott!! =D

Va en snabbis på stan, regnade ju som fan ida så men fick typ springa så fort man kom ut... Blä gillar inte regn, de ska vara sol! =)

Under resten av kvällen har jag redigerat bilder på min lillasyster och så ska jag redigera flera på Sharon också, hon ska få en del fina bilder. Vi måste ta nya gumman så jag har nått att göra när du är i Thailand.

Vet inte riktigt om jag passar bakom eller framför kameran...kanske lite av båda, men står mest bakom! ^^ hehe

Aja nu ska jag sova snart...god natt!

//Erika










Alla bilder tagna och redigerade av mej själv! =D

Kommentarer
Postat av: Robin Lantz

Jävligt fina bilder måste jag säga. Älska hur du fått med naturen i alla bilder, bra val av vinklarna :)

2008-07-08 @ 12:28:01
URL: http://robinlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0