Måndag

Okej vi tar söndagen först! Jag gick och tog en glass med Jimmy och snackade lite skit sen drog jag till Sharon o Vigge där vi käkade god mat. Spelade lite kul spel sen drog jag vid 2, lite sent men ändå jag har ju ändå inget att gå upp till. =)

Idag så hade jag inget för mej så ringde pappa och sa att jag ville ut o plocka blåbär, så de gjorde vi. Men efter ett tag så hörde vi mullret och det kom små droppar då o då, men inget farligt så vi fortsatte plocka. Fick ihop ganska mycke bär, det räckte ju till två pajer lixom. ;) Men iaf så drog vi hem så skulle inte lillsis äta hemma så jag bestämde att jag skulle bjuda pappsen på pizza. =) Men han hann inte äta paj innan han drog så lovade att spara till honom.

Ringde Sharon och bjöd över henne och Vigge på lite paj, har lovat Sharon de innan hon drar till Thailand. Det vart lyckat, så Sharon Vigge mamma och jag åt blåbärspaj tills vi blev illamående. ^^ Gott var det och det finns ju en hel paj kvar! Hmm lite till pappa och lillsis vill nog ha och såklart så ska jag o mamma ha lite till va jag vet. =)



Så här fin blir man när man plockat blåbär! =P



Här har vi det goda resultatet! Lätt värt allt jobb! =D

// Erika

Kommentarer
Postat av: Kusinen från landet

Tjenare kusinen, hade ingen aning om att du börjat blogga här, nu har iaf jag hittat hit. Har förstått att du inte har ngt att göra i sommar, trist som f. En annan sommarjobbade varenda sommar från det man var 15, kansek skulle man njutit istället. De där sommrarna kommer aldrig åter....



Ha´t bäst

Kram

/Stefan

2008-07-15 @ 21:52:21
URL: http://stefanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0