Hej då dag...lördag

Sharon och jag bestämde att jag skulle va hos henne vid 9 för att vi skulle dra iväg till stockholm kl.10. Har inte sovit mycke inatt kan jag inte säga, vatt orolig för Sharon och hur allt ska bli utan henne. Så en trött liten Erika påväg till Sharon kl. 8.40. Var ju väldigt fint väder iaf.

Kom till Sharon och alla höll på att fixa sej och äta frukost, kollade också me Sharon så hon inte glömt nått, hon ska ju lixom vara borta ett tag. Sen drog vi oss ut till bilen där jag, Sharon, Vigge, Gresse och Kajsa tränger in oss i bilen. Sharons mamms kunde inte följa med för de va full bil så hon fick säga hejdå till Sharon hemma i Norrköping ist. Först höll Sharons mamma ett gott leende på läpparna men efter en lång kram med Sharon så såg man tårarna krypa fram. De kan jag förstå! De är ju inte alla som släpper iväg sin dotter ensam i thailand i 5 månader.

Sen bar vi oss iväg! Jag satt och höll Sharon i handen mestadels av vägen...känner redan ett tomt rum i hjärtat, shit va jag saknar henne! Grät jättemycke förut, bara insåg; hallå va fan jag kommer inte träffa den där bruden på 5 jävla månader!!! Men men vi kom fram till arlanda där vi ställde oss i kö för att få Sharons biljett o de gick jättebra. Gick och fikade, kände bara helatiden snart...snart...snart åker hon ifrån mej. Såg på Sharon att hon var lite nervös men de skulle gå bra. Efter en mysig fika så ställde sej Sharon i den jättelånga kön in till planet.

Först fick sharons papps en kram sen var det min tur. Kunde inte rå för att tårarna kom fram redan, såg det på henne också. Va fan vi har ju kännt varandra utan och innan! Inte så enkelt att bara åka ifrån nån sådär. Vi stod där tills vi inte såg henne längre och vinkade massor. Hoppas att resan gått bra även om hon va ensam.

Men Sharon om du läser det här så är de här till dej!

Gumman jaa vad ska man säga?! Älskar dej jättemycke och det hoppas jag att du vet! Jag finns alltid här om du behöver prata eller vad som helst. De finns INGEN SOM DEJ!!! Saknar dej massor och kommer göra det helatiden när du är där och jag är här. Pussa och krama på lilmissen du fick och tänk på mej! Ta massa bilder och skriv massa om hur du har det och allt!



Älskar dej min gumms! <3<3<3

Det var allt för mej! God natt...

//Erika

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina bilder du har tagit på Sharon! Skitsnygga!



Kram

Mommen

2008-07-29 @ 00:15:20
URL: http://mymlanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0