Fredag

Drog ut på balkongen när mammsen drog o skulle fika med sina vänner, bli lite brun hoppas jag på! =) Ringde Sharon o Vigge mfl. för de skulle fika o snacka lite. Sharon o Vigge drog sen o kollade på bio så jag drog me pappsen till landet.

Har ju vatt fint väder hela dagen ida så de fick bli bikini och uppsatt hår ute på landet. Så skönt att vara där ute när det är lugnt, men kände efter ett tag att de blev jobbigt när Smulle gick o jamade helatiden så jag gick en ganska lång promenad med honom. Han tog en liten näbbmus men hittade inget annat som tur va (jag är lite väl mycke till djurvän så när han får tag i nått så tar jag de ifrån honom o släpper iväg de, om de inte redan dött såklart). Sen bar det hemåt efter lite snack om allt och inget.

Tror jag blivit lite brun idag iaf, mina fräknar syns! Hehe...

Sharon drar till thailand imorron...känns jobbigt och jag är rädd att jag kommer börja gråta imorron. Men hon ska skriva blogg och vi ska snacka både över mail och över msn. Säger då de, TUR ATT INTERNET FINNS!!! =) Hon ska ha me sej sin misse hon fick av mej i present. Kommer att bli så glad när min bejb kommer hem igen! <3

Eve och Eric kom hem ida, de är tydligen lite solbrända och har tagit MASSA bilder ifrån turkiet. Ska bli kul att se! Jag kommer ju inte ha så mycke att göra nu när Sharon drar men ska väll hjälpa pappsen att isolera snart också. Aja de löser väll sej som allt annat...

// Erika




Jag o min söta Sharon! <3




Här ser ni min fina Sharon! (Jag som tagit bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0