En till lördag...

Idag så vaknade jag och kunde inte alls prata, tror jag skrev och snackade ganska mycke igår så det är nog lite därför! ^^
Men jag hade väldigt trevligt med Sharon o lite annart folk som David tex. =D va ju ett tag sen man träffade honom! ;) MEn när man väl ses så är de så jävla härligt. =P

Men iaf idag har jag och min lillsis varit på landet och gått promenad så har jag ju också fotat henne en del! Hon blir också så satans bra på bild...dumma unge! ;) Hehe skojja! Ibland har man ju bara sån god lust at slå henne för hon är så söt! =D Efter vi käkat och gått promenad så slängde vi oss på pappas säng och hade kissen mellan oss. ^^ Smulle är så gullig....när han är snäl vill säga! Tihi! =D

Nu ska jag försöka att redigera lite innan datorn dör IGEN! Aja ta de lugnt säger jag till mej själv, du har ju faktist snart en stationär och bra dator som INTE stänger av sej när den blir varm! ^^

//Erika

lillsis


lillsis


lillsis

Tre bilder av min snygga lillsyrra! =D <3


Kommentarer
Postat av: Robin Lantz

Första bilden blev jädra bra måste jag säga :)

2008-07-06 @ 16:57:06
URL: http://robinlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0