Badhuset - Måndag

Idag så bestämde ja o Della som är en barndomspolare att vi skulle ses. Va jättelänge sen vi sågs och hittade på nått så ida drog vi till badet och hade faktist väldigt trevligt. Hennes kille kom ett tag senare och sen drog vi när de började bli kallt. Drog oss bortåt filmstaden för att Della o hennes kille skulle gå på bio, träffade Jimmy och Simon där utev ren slump. Trevligt tyckte jag men aja.

När Della hade köpt biljetter så drog vi för de skulle käka på gud va gott (pizzeria) så höll dom sällskap. =) När de käkat så frog vi bort till gottoteket sen filmstaden igen där vi sa hej då så träffade jag Jimmy och Simon igen o höll de sällskap ett tag. Så efter mycke motion ida så nu sitter jag hemma o ska väll sova snart. =P Är helt slut!

Men men Della o jag ska ses imorron också, blir en sväng på stan o kanske sola efter får se! =) Men men messa om ni har lust att ses!

// Erika

Kommentarer
Postat av: Robin Lantz

Aha, så det var hon som var Della ;)

2008-07-30 @ 16:42:10
URL: http://robinlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0