Torsdag igen

Ida började lillsis i skolan i linköping, så pappsen skjutsade henne o jag hängde me för att pappsen o jag skulle gå på ikea så länge medans lillsis va i skolan. Kom dit innan de hade öppnat så vi fick sitta o vänta till de öppnade kl.10. Aja när de väl öppnade så strosade vi runt ett bra tag o kollade på allt. Gick sen till fyndhörnan där vi hittade två skåpsluckor till landet. Skitbra 30 kr st mot va de brukar kosta typ runt 180 kr. Så lyckat köp... =)

Sen gick vi runt lite till o lite till o lite till. Tills pappsen o jag drog oss vidare till biltema, vi hann inte va där så länge för lillsis ringde o skulle hem. Så vi hämtade upp henne o hennes polare som ska börja på samma skola. Drog oss hemåt igen.

Så när vi kommer in till stan igen så släpper vi av lillsis o hennes polare så skjutsar pappsen vidare mej till AF där jag sen kom på "fan! mitt legg är hemma!" så som tur va hade pappsen inte dragit iväg än så hem igen o hämta de o sen tillbaka. De gick bra faktist o nu har jag ju jobb som väntar. Känns så skönt att tjäna lite pengar snart...

Senare så hämtade jag nyckel hemma hos Sharons föräldrar så att jag kan gå ut me Buffy om de skulle behövas o ingen annan har tid. =) Kändes dock lite tomt utan Sharon där, SAKNAR DEJ GUMMAN!!! <3

Men sen har de inte hänt så mycke...ida iaf.

Igår då...Jaa pappsen o jag åkte o klippte gräs hos min farfar. O fy fan säger ja! Hatar när gräset växer så mycke nu när de regnat o de blir så tugnt att klippa. Men men de behövs o farfar tycker att de blir så fint efter man fixat allt. Efter vi vatt hos farfar så hände de inte så mycke. Kom hem o va typ DÖD!

Imorgon vet jag inte riktigt som händer...ska väll ta de lugnt eller nått. Har så ont i axeln efter att vi jobbade på landet sist. =/

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0