Solig torsdag

Vaknade och ville ut till landet så ringde pappsen som kom o hämtade mej. Både pappsen och jag la oss o solade, va jättevarmt. Efter ett tag så fick jag nästan panik, MÅSTE bada. Så pappsen o jag drog me oss Smulle till badstrand. Är jätte långgrunt  i Glan just där vi badade. Men vi doppade oss och de va jätteskönt kan jag lova.

Sen åkte vi till farfar en snabbis för att se hur han har det, det är ju bara det att gubben går och lägger sej vid 6 så vi fick skynda oss lite. När vi väl var där så höll min farbror att bada farfar så pappsen o jag gick en sväng runt tomten. Åt lite utav frukterna på farfars tomt. Sen gick vi in och va lite sociala, farfar klagar en del på massa saker. Men men man kanske blir så när man blir äldre.

Gick en vääääligt snabb promenad me mammsen sen gick jag ett tag me Kim. Sen messade Jonas om att han ville se film så vi skulle se film hos mej bestämde vi.

Stackars Jonas...han va såååå trött så han somnade helatiden genom filmen. ^^ Han hade visst spelat match så jag kan förstå att han va trött.

Får se om jag ska träffa David ida ist....meeen somvanligt så får man väll vara förberedd på en diss...

Weiii Jonte kommer hem imorron så vi har bestämt för att hitta på nått! =P Va ju typ 100 år sen vi träffades! ^^ Men men bara han inte dissar han också! ;P

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0