Fredag då

Det hände inte mycke ida...hmm...va aldrig me David...ehm va och handlade. Jag snacka en del me Jonte som kommer hem imorgon! Weii =P Jag va ute o gick också...påvägen ut genom porten träffa ja Aspen, Jonas, Lillolle och grannen mfl. De skulle ju ut o festa och just då när jag ska ut o gå så träffar ja dom, nej de va inte så att jag kollade dom först så man träffade dom utan de va en ren slump! =)

Just ja jag snacka ju me min bejb Sharon också! =D Saknar henne massor men jag vet att hon har det bra och trivs där. Som tur är har hon ju en dator som hon kan använda! =D

Aja kanske händer lite roligare saker imorron!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Robin Lantz

Händer inte mycket här inte!

Jag får katten om ca 2veckor. Fick se den på bild. Svart och vit kommer den vara, en liten söt kattunge :D

2008-08-08 @ 13:55:48
URL: http://robinlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0